Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Textak light
Etiketter: textalk light
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år sedan av digitall01.
-
FörfattareInlägg
-
26 november, 2013 kl. 12:54 #101027digitall01Deltagare
Hej! Jag undrar hur många av er kör Textalks Lite? Hur har ni lyckats med designen och funktionaliteten? T.ex. finns det inget kontatformulär i denna butiksvariant. Funkar det för er att det står xxxx.shop.textalk.se ur seo synpunk? Länka gärna till era butiker.
Jag driver en liten Textalk Lite butik http://www.timster.se men funderar att ta klivet över till Bas och tycker att det skulle vara kul att se vad andra har lyckats med innan jag bestämmer mig. Egentligen är jag rätt nöjd med min butik just nu men saknar en del funktionalitet.
26 november, 2013 kl. 14:06 #170479PysselgummanDeltagareNär jag körde igång för ett par år sedan började jag med textalk Lite. Jag smög ju igång verksamheten och tyckte den varianten var ok att börja med när jag höll på att lära mig. Men så snart butiken började komma igång mer uppgraderade jag. Det är ju som du själv säger en hel del väsentliga saker som fattas. Ta bara en sådan sak som lagersaldon, det är ju hopplöst att inte ha det i butiken när det börjar snurra på.
26 november, 2013 kl. 14:57 #170483digitall01DeltagareVi har inte så många ordrar så jag sköter lagersaldon manuellt men absolut är det en nödvändig funktion vid högre omsättning.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.