Startsida Forum Övrigt Off-topic Mentor?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Marckus
    Deltagare

Hejsan,

Är nyfiken på om det finns någon här som är intresserad av att vara en mentor för mig som man kan bolla idéer och funderingar emot?

/Marcus

Andreas
    Deltagare

Hej, släng ett pm om vilken webbutik det gäller, så skall jag fundera på saken.

Per Nilsson
    Deltagare

@Marckus 71627 wrote:

Hejsan,

Är nyfiken på om det finns någon här som är intresserad av att vara en mentor för mig som man kan bolla idéer och funderingar emot?

/Marcus

Berätta gärna lite mer om dig själv samt vad du vill ha ut av det? Är det ett renodlat mentorskap du söker eller bara ett bollplank (inget fel i det)?

Det finns även en grupp på Facebook nu för e-folk i Stockholm, syftet med den gruppen är just att bolla idéer på ett lite trevligare och roligare vis.

https://www.facebook.com/groups/436578613110612/

/Per

Marckus
    Deltagare

Skulle vilja säga både och när det gäller Mentor.

Ska kolla på Facebooksidan som du rekommenderar.

Annars om mig så är jag en utvecklare som jobbat i många år med backend i både PHP och dotNET men känner att jag vill göra något mer eget och varit intresserad av just e-handel i många år.

Det som lockar mest med en mentor är att kunna ställa allmäna frågor om idéer men även om det är något rörande t.ex marknadsförning och så vidare då jag har mest erfarenhet av utveckling.

Mvh
    Marcus

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.