Startsida Forum E-handelsforumet Generellt om E-handel Egen företagare i Göteborg som behöver kollegor/kontorsrum?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #100927
    Kenan83
    Deltagare

    Hej.

    Jag har kontoret på ett kontorshotell i Göteborg (Partille). Det är riktigt låg hyra och allt ingår i hyran. Jag driver en tryckeri och har tagit ett större rum nu.

    Där finns det två lite mindre kontor där och jag vill helst ha någon där som jobbar inom design/programmering/e-handel mm.

    Det finns behov av en sån i huset och vi kan få fram många trevliga samarbete.

    Dom kontor är ca 20 kvm, sen finns det även tillgång till lager om det behövs.

    Två större konferensrum, fikarum, reception, skrivare, dusch, ja det mesta finns här.

    Någon som är intresserad?

    #169827
    wolfnoodle
    Deltagare

    Helt klart intresserad, vad skulle detta kosta ungefär ? Hur är uppkopplingen i byggnaden ? Vad är det för eventuella samarbeten som är tänkt ? (Vill inte hamna i en sits där jag tar på mig för mycket jobb)

    Mvh

    #169828
    Kenan83
    Deltagare

    @wolfnoodle 71545 wrote:

    Helt klart intresserad, vad skulle detta kosta ungefär ? Hur är uppkopplingen i byggnaden ? Vad är det för eventuella samarbeten som är tänkt ? (Vill inte hamna i en sits där jag tar på mig för mycket jobb)

    Mvh

    Hej.

    Beroende på utrymmet, men ca 2500 – 3000 kr och då ingår allt jag skrev ovan, inga extra utfigter. Även larm i huset och en poolbil som man kan hyra för ca 60 kr per timme (inkl vägtull, bränsle och försäkringar). Uppkopplingen är bra, det finns trådlös några meter från våra kontor, men vi kan även dra en egen kabel till rummet (om det inte redan finns, lite osäker på det).

    Ang samarbete så är det helt upp till dig. Vi är ca 30 företag här idag och vi har även nära samarbete med dom flesta i området. Du tar på dig dom jobb du kan, idag har vi ingen i den branschen här i huset.

    Men att du jobbar bara med det du har idag är helt ok, vi kan ta en fika och bolla idéer istället =)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.