Startsida Forum E-handelsforumet Betalsystem Ni som har Handelsbankens betalningslösningar

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Jolo
    Deltagare

Tips på vem man ska vända sig till för att få info om Handelsbankens betalningslösningar. :confused:

Har försökt över en vecka, pratat med huvudkontoret som hänvisar till sina lokala kontor, har ringt flera av dem men alla har sagt att de inte är så insatta och att det bästa är att jag bokar ett möte, med er då har jag frågat, nej du får nog ringa något annat kontor som kan mer om detta, ringt tillbaks till huvudkontoret för att förklara situationen, de tycker det är konstigt bemötande jag fått men tycker jag ska ringa ytterligare lokalt kontor, sedan skulle huvudkontoret ringa upp mig idag för att höra hur det gått, för detta var ju inte bra och skulle följas upp 😎
    Ringde någon idag? Svar Nej! :D

Så all info om Handelsbanken mottages gärna av er som vet!

Ni som använder Handelsbanken, vad är ni mer och mindre nöjda med?
    Går det att förhandla med priserna?
    Hur ser deras villkor och kostnader ut?
    Finns det någon här som använder Handelsbanken för alla betalsätt?

Ni som har Handelsbankens lösningar, vem ska man kontakta, har ni någon personlig kontakt, gärna på något kontor i Stockholm som ni kan tipsa om..skicka gärna PM.

Patrik Muller
    Deltagare

Har du testat att ringa/mejla till 08-701 79 10 eller e-handel@handelsbanken.se? Där borde du få hjälp.

Jolo
    Deltagare

Tack Patrik!

Nu har jag pratat med rätt avdelning!

Underligt att varken huvudkontoret eller de lokala kontoren inte kände till att de har en egen avdelning som håller på med e-handel :)

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.