Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Frågeformulär i webbutik?
- Detta ämne har 4 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 4 månader sedan av
Jolo.
-
FörfattareInlägg
-
31 oktober, 2013 kl. 16:12 #100884
Jolo
DeltagareHej
Letar efter ett frågeformulär som är enkelt att anpassa för att lägga in i min webbutik, där kunder kan fylla i uppgifter om sig själva för personliga köpråd och som sedan mailas till mig.
Tex ja/ nej knappar att markera och fält där de kan skriva info.Har i dagsläget textalk.
Tips mottages
31 oktober, 2013 kl. 22:48 #169512Jolo
DeltagareHittade svaret på min fråga själv
Google Docs ska tydligen kunna läggas på sidan och svaren kopplas till mailen1 november, 2013 kl. 01:04 #169516Jimmy Ostrom
DeltagareOkej, men kan du inte länka så vi andra kan ta del av detta? För detta kände inte jag till att man kunde göra, men så är jag i för sig blond:rolleyes:
@Jolo 71174 wrote:
Hittade svaret på min fråga själv
Google Docs ska tydligen kunna läggas på sidan och svaren kopplas till mailen1 november, 2013 kl. 08:03 #169520Nicklas
Deltagare@Jolo 71174 wrote:
Hittade svaret på min fråga själv
Google Docs ska tydligen kunna läggas på sidan och svaren kopplas till mailenJapp, google docs funkar mycket bra för detta ändamål.
1 november, 2013 kl. 08:43 #169523Jolo
DeltagareSök bara på Google docs så kommer du dit!
Har inte satt mig in i hur man gör ännu men ska tydligen vara väldigt enkelt, finns även en del ”självhjälpsfilmer” på youtube också.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.