Startsida › Forum › E-handelsforumet › Generellt om E-handel › Starta upp prisjämförelse hemsida
- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 4 månader sedan av
Burreman.
-
FörfattareInlägg
-
4 november, 2013 kl. 13:16 #100785
Burreman
DeltagareHej alla,
Jag har haft en idé ett tag att starta en nischad prisjämförelse hemsida ett tag nu. Det är en produktkategori som är stor online men utan en given prisjämförelse sida. Det kan ju vara bra, eller så kan det vara dåligt beroende på hur man ser det. Jag vill bygga något som t.ex. trivago.se.. En ren prisjämförare utan krusiduller.
Jag har en del erfarenhet av prisjämförelsesidor efter att ha jobbat på en, men jag har främst jobbat med marknadsföringen. Så jag har inga större erfarenheter av teknologin bakom dessa prisjämförare. Därför antar jag att jag behöver en programmerare som hjälper mig, eftersom teknologin är rätt avancerad vad jag kan förstå. Jag har själv inga kontakter som skulle kunna bygga en sån hemsida, så min fråga är: har ni någon aning om var jag skulle kunna hitta någon som kan hjälpa mig med detta?
Jag har kollat på hemsidor som freelancer och elance, men jag skulle nog behöva någon som kan hjälpa mig kontinuerligt. Jag har heller ingen stor budget, så förmodligen skulle det bästa vara om det var någon vill starta upp företaget med mig.
4 november, 2013 kl. 14:29 #169638Andreas
Deltagarekolla på wn.se
Där finns det mycket kunnigt folk.
5 november, 2013 kl. 19:24 #169734Burreman
DeltagareTack för svaret Andreas, där ska jag kolla.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.