Startsida Forum E-handelsforumet Köp & Sälj Säljes, väletablerad webshop, mammakläder och babyartiklar

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare
    Lovely
    Deltagare

Väletablerad webshop med inarbetat företagsnamn säljes.
    Fysisk butik i Göteborg har funnits under åtta år och webshopen i 7år. En av de ledande butikerna inom branschen. Jag kommer att, på grund av ändrade famijeförhållanden, lägga ner den fysiska butiken i Gbg och säljer nu webshopen som en inkråmsaffär.

Omsättningen 2012 var ca 1,1milj i webshopen. Lätt att starta upp även en fysisk butik om man önskar då efterfrågan på mammakläder är stor. Finns stor potential att utöka sortimentet med exempelvis barnkläder. Då jag har lagt fokus på den fysiska butiken så finns stora möjligheter att utveckla webshopen.

Webshopen tillhandahåller allt för den blivande mamman, mammakläder och tillbehör, den nyblivna mamman, amningskläder och presentartiklar och kläder till babyn.

I köpet ingår
    -Webshop från Texttalk.
    Enkel att sköta, snygg i designen, bra support.
    -Domänen Mammakläder & trendiga Gravidkläder, amingskläder – Mamalicous – Lovely Mama
    -Inarbetade leverantörskontakter
    -Kundregister för att skicka ut nyhetsbrev och erbjudanden.
    -Facebooksida
    -Avtal med Klarna och dibs (fakturering och kortbetalning)
    -Avtal med Dhl
    -Avtal med ett företag som sköter sökoptimeringen för högre rankning på google.

Begärt pris 350000:-

Varulager tillkommer. Ligger uppskattningsvis runt 300000:- i inköpspris (ca 750000:- i utpris till kund)

Vid intresse maila liselott@lovelymama.se

Vid övertaget erbjuder jag köparen att vara behjälplig och förklara hur webshopen och det praktiska runt omkring fungerar.

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.