Startsida Forum Övrigt Off-topic e-commerce Challenge 2013

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    kalmarehandel
    Deltagare

Sitter du på nästa framgångsrika e-handelsidé?

Nu startar Kalmarregionens e-Commerce Challenge – en tävling för dig som funderar på eller håller på att starta en verksamhet inom e-handelsområdet. Tävlingens mål är att upptäcka och lyfta fram nya e-handelsideér, men också att hjälpa företag att utveckla dessa. Kanske sitter du på nästa framgångsrika e-handelsidé?

Du tävlar om ett sponsrat deltagande på Nordic E-commerce Summit 2014 som är nordens bästa konferens om e-handel. Dessutom tävlar du om rådgivning från erfarna affärsutvecklare och platser i någon av länets företagsinkubatorer. Anmäl dig på http://www.ecommercechallenge.se senast den 6 oktober.

e-Commerce Challenge 2013 – Kalmar Science Park

Pelmered
    Deltagare

Jag var jätteintresserad av att delta, men jag såg sedan att det endast var öppet för personer som bor i Kalmar län. Synd när jag bor i grannstaden Karlskrona men i fel län…

Det här begränsar ju tyvärr urvalet väldigt mycket och det gör ju inte att det kommer nya e-handlare som etablerar sig i länet. Att erbjuda inkubatorplats är ju annars ett väldigt bra sätt att locka till sig mycket lovande e-handelsentreprenörer.

kalmarehandel
    Deltagare

Hej!
    Det är inte långt mellan Kalmar och vi välkomnar självklart nya företagsetableringar i länet! Det är företaget som ska vara registrerat i Kalmar. Har helt enkelt att göra med vår finansiering.
    Hör gärna av dig om du vill veta mer, eller för att få kontakter i Karlskronatrakten där du kan få stöd av våra branschkollegor.

Lycka till!

Hälsningar Johanna Wihl, Kalmar Science Park

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.