Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Kategoristruktur
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 3 månader sedan av Qarillion.
-
FörfattareInlägg
-
8 augusti, 2013 kl. 07:19 #100465Johan RubankDeltagare
Sitter och funderar på om jag ska organisera om lite i en av mina kategorier, handhyvlar .
Då jag har två fabrikat med ungefär samma produkter så kan jag låta det vara som nu, med resp. underkategori innehållande båda fabrikaten. Eller så lägger jag fabrikaten var för sig, och har sedan samma understruktur på båda?
Ett tredje alternativ är att ha det som det är idag och sedan också lägga till underkategorierna under resp. tillverkare.
Kom gärna med synpunkter.
8 augusti, 2013 kl. 07:44 #166599QarillionDeltagarePersonligen så gillar jag att kunna direkt jämföra priser och produkter under en kategori oavsett fabrikat.
Det känns lite svårare om man måste klicka fram kategori i båda fabrikaten för att få fram det man söker. Jag vill liksom se allt direkt och inte behöva klicka runt alldeles för mycket.
Vet jag inte vad jag är ute efter till 100% så är det definitivt bättre att sortera efter produkttyp istället för fabrikat och sedan produkttyp.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.