Startsida Forum E-handelsforumet Feedback & Kritik Feedback på nya & förbättrade Stilrenaklockor.se

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #100209
    Caarl
    Deltagare

    Vi har precis lanserat en ny design för stilrenaklockor.se.

    • Responsiv
    • Payson för betalningshantering (även faktura implementars inom kort)
    • Fler märken är på ingång

    Vad tycks? Vad ser konstigt ut? Vad kan förbättras?

    Är medveten om ett par ’misstag’ samt lite fler förbättringar som är planerade, men kunde inte hålla mig från att höra med er övriga e-handlare hur intrycket och funktionaliteten känns. Kritisera på (beröm går också bra)!

    //Carl

    #164832
    Prix
    Deltagare

    Tittade snabbt..

    1. Får lite lyxig känsla när jag först möter sidan. Sedan kommer det upp ”billiga klockor” vilket gör att det blir en konflikt för mig.

    2. Den saken som kommer upp om att man ska gå med i klubb SK gjorde mig bara fruktansvärt irriterad. Den förlorar du troligtvis mer på att ha än att ta bort.

    3. Din egna ”säker ehandel” gör precis tvärtom för mig. Den får mig att känna mig osäker.

    4. och till sist… Sveriges trevligaste kundtjänst, tänk på att om du marknadsför dig med detta så måste det också vara sant om en konkurrent kommer in med en stämningsansökan. För att egentligen kunna använda sig av sådana påståenden så bör en ganska omfattande undersökning göra som påvisar detta.

    #164833
    Hensh
    Deltagare

    Vilken plattform använder du, samt varför går det så segt att ladda sidan?

    #164840
    Caarl
    Deltagare

    @Prix 65686 wrote:

    Tittade snabbt..

    1. Får lite lyxig känsla när jag först möter sidan. Sedan kommer det upp ”billiga klockor” vilket gör att det blir en konflikt för mig.

    2. Den saken som kommer upp om att man ska gå med i klubb SK gjorde mig bara fruktansvärt irriterad. Den förlorar du troligtvis mer på att ha än att ta bort.

    3. Din egna ”säker ehandel” gör precis tvärtom för mig. Den får mig att känna mig osäker.

    4. och till sist… Sveriges trevligaste kundtjänst, tänk på att om du marknadsför dig med detta så måste det också vara sant om en konkurrent kommer in med en stämningsansökan. För att egentligen kunna använda sig av sådana påståenden så bör en ganska omfattande undersökning göra som påvisar detta.

    Tack så mycket för feedbacken.

    1. De billiga klockorna håller vi på att fasa ut i takt med att vi tar in nya märkesklockor. Vi kommer dock ha kvar ett litet utbud av just billigare klockor, de kommer dock inte ta plats på startsida etc. Anledningen till att de är döpt till just ’billiga’ och inte något mer smickrande, är av skäl relaterade till sökoptimering.

    2. Möjligt, får testas.

    3. Tack, kommer nog att gå med i trygg e-handel inom kort. Någon som testat conversion rates med och utan det?

    4. Får undersöka detta. Givetvis är vår kundtjänst väldigt trevlig i ALLA lägen och har ambitionen att verkligen vara bäst i Sverige :)

    #164841
    Caarl
    Deltagare

    @Hensh 65687 wrote:

    Vilken plattform använder du, samt varför går det så segt att ladda sidan?

    Upplever andra också att sidan laddar segt? Vi har ett bra svenskt webbhotell och sidan är optimerad för snabbhet, så det borde verkligen inte vara så.

    Plattformen är WooCommerce.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.