Startsida › Forum › E-handelsforumet › E-handelsplattformar › Vilken affärssystem till Magento?
- Detta ämne har 8 svar, 7 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 2 månader sedan av Runar.
-
FörfattareInlägg
-
8 maj, 2013 kl. 22:18 #100087Kenan83Deltagare
Det börjar bli dax att välja affärssystem och jag undrar vilken som är bäst för magento?
Har hitils haft Visma men dom verkar inte ha nån integration. Har läst lite om Fortnox men inte fått pris för det än.
9 maj, 2013 kl. 19:11 #163912MagentoDeltagareTa en titt på Specter
10 maj, 2013 kl. 05:06 #163916bizDeltagare@Kenan83 64620 wrote:
Det börjar bli dax att välja affärssystem och jag undrar vilken som är bäst för magento?
Har hitils haft Visma men dom verkar inte ha nån integration. Har läst lite om Fortnox men inte fått pris för det än.
Sharespine kopplar samman magento & visma.
15 maj, 2013 kl. 05:09 #164080SamHDeltagareFinns det något affärssystem ni kan rekommendera till Magento där en koppling/integration går att göra men där denna koppling är kostnadsfri?
De jag hittat hittills vill alla ha flera hundra kr varje månad bara för sin kodsnutt.
15 maj, 2013 kl. 05:56 #164081bizDeltagare@SamH 64836 wrote:
Finns det något affärssystem ni kan rekommendera till Magento där en koppling/integration går att göra men där denna koppling är kostnadsfri?
De jag hittat hittills vill alla ha flera hundra kr varje månad bara för sin kodsnutt.
Känns lite bakvänt, välj det affärssystem som bäst matchar dina behov, att välja efter vem som har en gratis koppling kan bli dyrt i längden.
15 maj, 2013 kl. 06:01 #164082FredrikGustDeltagareVilken typ av koppling är det du är ute efter? Bokföringsunderlag bara? Artikelregister, lagertransaktioner, kundregister, fakturering?
15 maj, 2013 kl. 08:34 #164094Kenan83Deltagare@FredrikGust 64838 wrote:
Vilken typ av koppling är det du är ute efter? Bokföringsunderlag bara? Artikelregister, lagertransaktioner, kundregister, fakturering?
Bokföring till att börja med. Jag kommer sälja många små ordrar (snittorder 250 kr) så det hade varit guld att slippa göra det själv.
Sen är det här in första stora satsning på ehandel, så det andra kanske också behövs, vad vet jag, just nu känns det som bokförningen är det som är det jag kommer behöva mest hjälp med.
19 maj, 2013 kl. 12:10 #164210nordicwebteamDeltagare@SamH 64836 wrote:
Finns det något affärssystem ni kan rekommendera till Magento där en koppling/integration går att göra men där denna koppling är kostnadsfri?
Tänk på att 0 kr = 0 Support
Kan bli betydligt mycket dyrare ifall det inte fungerar och du inte kan få tag i den personen som gjort den.23 september, 2014 kl. 15:08 #176298RunarDeltagare@biz 64652 wrote:
Sharespine kopplar samman magento & visma.
Råkade trilla in på denna tråd och lyfter den igen.
Sharespine kopplar samman Magento med en mängd olika ekonomisystem. Sedan tidigare finns Visma Administration men nu kan man även koppla ihop Magento med Visma eEkonomi. Finns även koppling mot Fortnox och e-conomic.Mvh Runar
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.