Startsida › Forum › E-handelsforumet › Marknadsföring › WebMeUp nya planer
- Detta ämne har 5 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 5 månader sedan av Runns.se.
-
FörfattareInlägg
-
8 maj, 2013 kl. 13:15 #100082webmeupDeltagare
God dag,
Förra sommaren meddelade vi lanseringen av WebMeUp i beta. Sedan dess har mycket förändrats i mjukvaran, och vi inbjuder dig att prova en stabil version WebMeUp. Trial varar fortfarande 15 dagar.
Igår meddelade vi också en förändring av taxa planer som är en storleksordning mer lönsamma planer för konkurrenter med liknande funktionalitet.
Om du har frågor, kommer vi gärna besvara dem i denna tråd.8 maj, 2013 kl. 20:43 #163883mavrajDeltagareBra jobbat!
Är ni baserade i Sverige eller finns hela gänget i Vitrysslant/USA?
Sen måste ni göra något åt rösten i eran video. För videon är ju både bra gjord och informativ så det är synd att rösten ska försämra så mycket. Under de första 10-15 sek i videon förstod jag inget alls, speciellt inte då texten ”each SEO-tool – Most data-rich & time-saving” dök upp.
Lycka till med allt!
10 maj, 2013 kl. 09:20 #163924pazappaDeltagareUtan rysk brytning, tack.
13 maj, 2013 kl. 14:09 #164024webmeupDeltagare@mavraj 64617 wrote:
Bra jobbat!
Är ni baserade i Sverige eller finns hela gänget i Vitrysslant/USA?
Sen måste ni göra något åt rösten i eran video. För videon är ju både bra gjord och informativ så det är synd att rösten ska försämra så mycket. Under de första 10-15 sek i videon förstod jag inget alls, speciellt inte då texten ”each SEO-tool – Most data-rich & time-saving” dök upp.
Lycka till med allt!
Hi mavraj,
Vårt team sprids mellan USA, Vitrysslant och Singapore. Så vi är inte i Sverige, men WebMeUp fungerar utmärkt för att optimera webbplatser i google.es. Tack för dina synpunkter på videon och önskar oss lycka till.21 maj, 2013 kl. 10:56 #164281mephisto73Deltagaregoogle.es?
Vitryssland?
Jag undrar vad den här typen av reklaminlägg egentligen tillför forumet?
25 maj, 2013 kl. 11:23 #164477Runns.seDeltagare@mephisto73 65066 wrote:
google.es?
Vitryssland?
Jag undrar vad den här typen av reklaminlägg egentligen tillför forumet?
I min mening ingenting
Söta skor
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.