Startsida › Forum › E-handelsforumet › Betalsystem › Strul med Mastercard
- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år, 7 månader sedan av Patrik Muller.
-
FörfattareInlägg
-
25 april, 2013 kl. 10:19 #100008betterleadDeltagare
I flera dagar har köp i min webbutik inte kunnat genomföras med Mastercard. Det visar sig att DIBS (i mitt fall) struntat i att uppdatera någon form av filer som de ska ha fått från Teller (i mitt fall). Alla beklagar så klart och de skyller på varandra.
Mastercardbetalningar har sedan många dagar alltså inte fungerat och varken DIBS eller Teller meddelar mig.
Detta är ju rent ut sagt för j’vligt. Tiderna är tuffa och man jublar över varje order, men vad tusan ska man säga, när man missar flera ordrar pga att betalväxlarna inte fungerar. Man betala självklart som vanligt för dessa tjänster. Det är nog dags att lämna åtminstone DIBS – för alltid.29 april, 2013 kl. 14:59 #163406Patrik MullerDeltagareHej! I detta fall ser det ut som Teller uppdaterat en del information hos MasterCard utan att informera oss. Det innebär att våra certifikat som används vid registrering av nya avtal hos MasterCard inte fungerade. Det är alltså anledningen till att vi inte kunde lägga upp ditt ersättningsavtal på måndagen utan först på onsdagen. Naturligtvis skulle vi ha informerat dig bättre om detta!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.