Sponsrat Innehåll

Fem fördelar med outsourcad kundtjänst

Med rätt partner är det både enkelt och smidigt att outsourca sin kundtjänst. OnlineFactory är ett outsourcingföretag som riktar sig speciellt till svenska e-handlare, och erbjuder flexibla lösningar för varje behov.

Här är fem fördelar med att outsourca er kundtjänst hos oss:

1. Egen personal som arbetar direkt för er

Till skillnad från typiska outsourcingbolag tillsätter OnlineFactory dedikerad personal som endast arbetar för, och blir experter på, just er. Vi har inga egna system som vi arbetar i, utan vi jobbar alltid direkt i era system.

2. Ni bestämmer både arbetsvolym och tider

Oavsett om ni behöver personal på hel-, halv- eller deltid, kan OnlineFactory tillgodose ert behov. Ni bestämmer om vår personal ska arbeta under svensk kontorstid, på kvällar och/eller helger.

3. Alltid samma timpris dygnet runt, året runt

När ni outsourcar er kundtjänst med OnlineFactory betalar ni endast för arbetade timmar och inget mer.

Med ett fast timpris kan ni förlänga era öppettider och korta ner svarstiden till era kunder. Att schemalägga personal från OnlineFactory under kvällar och helger kostar inte mer än under vanliga kontorstider.

4. Ni väljer vem som ska arbeta för er

OnlineFactory gör sitt yttersta för att hitta rätt person till rätt plats. Därför välkomnar vi er att vara delaktiga i rekryteringsprocessen.

Vi tar fram lämpliga kandidater efter era önskemål. Varje kandidat utvärderas först av oss innan vi presenterar våra toppval för er. Ni får intervjua våra kandidater fritt och ställa egna frågor, innan ni väljer vem ni vill gå vidare med.

5. Möjlighet till kundtjänst på flera språk

Att hitta och behålla personal som talar olika språk, kan vara en svår utmaning när du anställer lokalt. Med OnlineFactory får ni resurser som talar de språk ni behöver. Vi erbjuder kundtjänst på alla nordiska och europeiska språk. Genom att rekrytera specifikt för varje kund tillsätter vi personal på varje språk ni erbjuder inom er kundtjänst.