Stockholms anrika varuhus, Nordiska Kompaniet (NK), förbereder sig för en annorlunda typ av gästspel nästa vecka. Den digitala second hand-plattformen Sellpy tar ett kliv in i den fysiska världen med en pop up-butik, som öppnar dörrarna mellan den 23 och 29 april. Företaget hade 2018 en pop-up butik i Mall of Scandinavia.
Kunderna får en exklusiv chans att uppleva ett väl kurerat sortiment från Sellpy i en inspirerande butiksmiljö, där cirkulärt mode och high fashion möts, skriver företaget.
LÄS ÄVEN: Knivar och olagliga kläder - kritiken mot Sellpy ökar: "Olyckligt"
I den tillfälliga butiken kommer ett handplockat sortiment av second hand-fynd att finnas tillgängligt.
Mötesplatsen för den svenska e-handeln
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Om Ehandel
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Om Ehandel
Få de senaste nyheterna inom e-handel – analyser, insikter och affärskritisk information. Allt på ett ställe!
Därefter 299 kr/mån. Priset är exkl. moms.