Enligt Carola Lundell, vd för Kicks Group, har företagen valt att integrera Skincity i Kicks.
Vi har successivt integrerat Skincitys erbjudande inom Kicks under ProSkin by Skincity. Det är nu en etablerad och viktig del av Kicks erbjudande där vi ser en mycket positiv utveckling. Vi är övertygade om att denna förändring kommer att göra det ännu enklare och mer inspirerande för kunderna att hitta rätt hudvård, säger hon till Aftonbladet.
I en intervju med Ehandel tidigare i år berättade vd:n att Kicks group gjort en rekordförsäljning 2024 – med en tillväxt på 22,8 procent. Men redan då inkluderades inte resultatet för Skincity.
Vi är stolta över den resa som Skincity har gjort, säger Carola Lundell.
Vi vet att Skincity har haft en speciell plats hos många och vi är glada att kunna fortsätta erbjuda samma certifierade hudvårdsrådgivning och professionella hudvård i kombination med guidande information – men nu genom ProSkin by Skincity hos Kicks.