ANNONS

E-handlaren släpper ny "banbrytande" tjänst: “Kunderna slipper oroa sig”

Simon Nylander, e-handelschef
"Otroligt stolta".

Nätbutiken MM Sports meddelar nu att man lanserar en ny tjänst som företaget ska vara bland de första i branschen att erbjuda. Företaget säljer kosttillskott och det man nu ska försöka sig på är att locka kunderna till en prenumeration på produkterna.

MM Sports presenterar stolt sin nya och banbrytande prenumerationstjänst för kosttillskott. Som en av de första i branschen på den svenska marknaden erbjuder MM Sports nu sina kunder ett enkelt och smidigt sätt att få sina favoritprodukter levererade direkt till dörren – på deras egna villkor, skriver företaget.

ANNONS

Kunderna ska alltså kunna välja sina favoritprodukter för regelbunden leverans, antingen veckovis, månadsvis eller kvartalsvis. Och det ska gå att ändra frekvens eller pausa utskicken när som helst, utan några extra avgifter.

Vi är otroligt stolta över att kunna erbjuda våra kunder denna typ av flexibilitet och bekvämlighet. Vårt mål har varit att förenkla vardagen för våra kunder. Med vår nya prenumerationstjänst slipper de oroa sig för att beställa på nytt – deras kosttillskott kommer alltid i tid, precis när de behöver dem, säger Erik Sjöberg, vd på MM Sports.

Företagets e-handelschef Simon Nylander har varit en av drivkrafterna bakom projektet.

Vårt team har fokuserat på att skapa en tjänst som verkligen uppfyller våra kunders behov. Vi är övertygade om att den här lösningen kommer att göra det enklare för våra kunder att upprätthålla sina träningsrutiner, säger han i en kommentar.

Den nya tjänsten ska omfatta hela MM Sports sortiment av produkter, som proteintillskott, vitaminer, prestationshöjare och återhämtande produkter.

Julius Gunnilstam
julius@ehandel.se