Vi ser högre genomsnittliga ordervÀrden, ökad köpfrekvens och högre kundlojalitet Àn tidigare. Detta gör att vi bÀttre kan rikta vÄra aktiviteter och vara mer relevanta, samtidigt som vi stödjer vÄra varumÀrkespartners.
Casper Strange, affÀrsutvecklingschef pÄ Boozt och ansvarig för Club Boozt, Àr ocksÄ mycket nöjd med resultaten och förbereder nu nya initiativ för att öka medlemsantalet till tre miljoner.
Klubbmedlemmar gör fler köp Ärligen jÀmfört med icke-medlemmar, och deras högre lojalitet bidrar till att minska antalet engÄngsköpare och frÀmja lÄngsiktiga relationer, sÀger Casper Strange, och avslutar med:
Vi har redan börjat arbeta mot mÄlet pÄ 3 miljoner medlemmar, och vi siktar pÄ att nÀrma oss det i slutet av 2025.
Club Boozt Àr utvecklat helt internt av Boozts egna utvecklingsteam. Förutom lojalitetsprogrammet har Boozt Àven utvecklat egna retail media-lösningar, som ska gynna bÄde företaget och dess varumÀrkespartners.