ANNONS

E-handlaren gör om - ny logga, identitet och färgpalett: "Nästa kapitel"

David Olhed och den nya grafiska profilen
"Äntligen".

Heminredningsföretaget Chilli, som ingår i BHG Group, genomgår en omfattande förändring av sitt varumärke. Företaget lanserar en ny visuell identitet, vilket de beskriver som "början på en ny era".

Arbetet med att förnya Chilli fördjupar vår mission att erbjuda stilsäkra möbler till förmånliga priser. Vi har kurerat sortimentet med fokus på vad kunden efterfrågar och utökat med fler handgjorda soffor och sängar tillverkade i Europa, säger David Olhed, vd på Home Furnishing Nordic.

ANNONS
ANNONS
Izabella Borowska
izabella@ehandel.se

Just nu
3 mån för 99 kr

Få de senaste nyheterna inom e-handel – analyser, insikter och affärskritisk information. Allt på ett ställe!

Därefter 299 kr/mån. Priset är exkl. moms.