Born in Stockholm, grundat 2015, säljer kläder och smycken med inspiration hämtad från medelhavet och festivaler som Burning Man. Förutom en egen e-handel säljer företaget även via ett showroom/butik på Karlavägen i Stockholm.
E-handlarens kreationer har burits av flertalet celebriteter, däribland Paris Hilton, och deras stil verkar gå hem bland såväl kändisar som hemma i de svenska stugorna.
Enligt bolagets senaste bokslut ökade försäljningen med 105 procent till 17,8 miljoner kronor under det brutna räkenskapsåret 2022/2023, september till augusti. Att jämföra med 8,7 miljoner föregående år.
Glittrande resultat
Samtidigt redovisar bolaget ett resultat, efter finansiella poster, på nära 3,5 miljoner kronor. Upp från 2,2 miljoner under 2021/2022. Ägarna har även kunnat unna sig en utdelning på 1,5 miljoner.
Företagets omsättning har ökat på grund av satsning på nya produkter, står det att läsa i årsredovisningen.