Marknadsföring via influencers har vuxit till en miljardindustri och en allt större del av företagens marknadsföringsbudgetar hamnar i fickorna på framgångsrika profiler.
Men hur går e-handlarnas samarbeten med influencers till? Vilka möjligheter och utmaningar märker ni av där ute? Det har vi på redaktionen bestämt oss för att ta reda på. Därför hoppas vi att du vill lägga ett par minuter på att svara på följande undersökning, som syftar till att kartlägga hur svensk e-handel arbetar med influencer marketing.
OBS! Undersökningen riktar sig endast till dig som arbetar för ett e-handelsföretag inom B2C-segmentet.
Klicka här för att komma till undersökningen.
Tre lyckliga personer vinner varsitt presentkort på 1000 kronor hos valfri e-handlare som erbjuder presentkort. Vi uppskattar verkligen din medverkan!
Och förresten - du har väl inte glömt att kolla in vår nya sajt Influens.se? Där hittar du både de senaste nyheterna och djupgående intervjuer och artiklar om influencers och influencer marketing. Skicka gärna in nyhetstips på tips@influens.se!