Vår e-handel har utvecklats starkt under året och erbjuder hela vårt sortiment, från klassiska basplagg till skräddarsydda alternativ. Online kan du enkelt välja tyg, ange dina mått och beställa ett plagg som tillverkas enligt dina specifikationer, skriver företaget, som alltså smyger in lite sälj även i årsredovisningen.
Rörelseresultatet landade samtidigt på cirka 700 000 kronor, lönsamheten hänger alltså fortsatt med i verksamhetens tillväxt.
Utöver e-handeln Grandlemar.com har bolaget även en butik i Sturegallerian i Stockholm.
Tillväxten för räkenskapsåret som slutade den sista juni i fjol landar på 45 procent, vilket bör göra det svårt att ta sig in på nästa års lista över snabbväxande e-handlare.
Företaget har vuxit med över 30 procent tack vare ökad efterfrågan och bredare global varumärkesexponering. Denna framgång speglar vår satsning på att nå nya marknader och stärka vår internationella närvaro, förklarar man.