ANNONS

De ska fiska kunder i Trosa - och andra idyller

Fredrik Kron, Retail Manager på Didriksons

"Vår historia började vid havet".

ANNONS

Didriksons har hittat knepet för att komma åt påsk- och sommarfirare. Det klassiska jackvarumärket kommer att öppna pop up-butiker i sommaridyllerna Grundsund, Marstrand, Smögen och för första gången i Trosa på skärtorsdagen.

Vår historia började vid havet och den kustnära känslan finns djupt rotad i vårt DNA. Att få möta våra kunder och ha möjlighet att visa upp produkterna i sin rätta omgivning fyller på företagets historia och varumärkets själ, säger Fredrik Kron, Retail Manager på Didriksons, i ett pressmeddelande.

Butikerna ligger längs med vattnet och kommer att fyllas med plagg för varierande väder. De håller öppet under påskhelgen, för att sedan stänga igen innan det är dags att öppna upp för sommarkunderna.

Didriksons, som traditionellt jobbat med återförsäljare och egna butiker, har även satsat allt mer på den egna e-handeln för att bredda kundbasen ytterligare.

LÄS ÄVEN: Jättelyftet mitt i krisen - e-handeln ökade med 400%

Nils Lund
nils@ehandel.se

Julerbjudande

40% rabatt

På årsmedlemskap