ANNONS

Därför satsar Arla på Influencer Marketing

I detta avsnitt intervjuar vi Sara Johansson, Strategic Media Lead Sweden, om deras omfattande influencer marketing strategi.

ANNONS
I veckans avsnitt gästar Sara Johansson, Strategic Media Lead Sweden på Arla, världens största producent av ekologiska mejeriprodukter med försäljning i 146 länder. Sara delar med sig om hur influencer marketing integreras i Arlas omfattande mediestrategi.

Tillsammans djupdyker vi i de datadrivna metoderna bakom Arlas samarbeten med influencers, lära oss hur de håller sig relevanta i en föränderlig marknadsföringsmiljö, och utforska potentiella framtida trender som kan skaka om traditionella marknadsföringsstrategier. Missa inte detta insiktsfulla samtal om hur traditionella varumärken, så som Arla, använder influencer marketing för att ligga steget före i den konkurrensutsatta FMCG-sektorn.

Om podcasten:

Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.

Medverkande: Isabelle Green, Cure Media & Sara Johansson, Arla
Producent: Cure Media

isabellecuremedia