Fysisk retail möter nya utmaningar medan e-handeln växer och tar upp allt större andelar av den totala detaljhandeln runt om i världen. Samtidigt ökar videotrafiken på internet – och i synnerhet livestreaming. Allt fler varumärken och e-handlare har i spåren av pandemin anammat liveshopping som ett nytt sätt att interagera med, och engagera konsumenter digitalt.
I slutet av 2019 blev svenska teknikbolaget Bambuser först med att ta fenomenet till västvärlden. På mindre än ett år har liveshopping gått från en trend till en av de starkaste retail-trenderna.
I det här webinaret kommer Maryam Ghahremani, VD på Bambuser, att dela med sig av sina erfarenheter, vilken roll liveshopping förväntas spela i framtidens retail, och avslöja varför nya generationens konsumenter älskar det nya sättet att shoppa.
Under webinaret kommer ni att kunna ställa era frågor direkt i chatten. Webinaret leds av Nets e-handelsexpert Patrik Müller.
Webinaret kommer att hållas på engelska. Varmt välkommen att delta!