Boken en djävel på e-handel
Viva Medias vd Arash Gilan skriver tillsammans med Nic Staeger, numera COO på Nordiska Galleriet, på boken En djävel på e-handel. Den kommer ut till sommaren och kommer gå igenom hur en optimal organisationsstruktur ser ut, strategin och taktiken som ligger till grund för en effektiv marknadsföring samt kundresa och såklart de avgörande nycklarna för tillväxt i ett e-handelsföretag.
Videoserien En djävel på e-handel
Samtidigt som boken skrivs så passar Arash på att bjuda in framgångsrika e-handlare till Vivas studio för ett snack om hur just dem har tagit sig dit och alltså blivit “En djävel på e-handel”. Vilket man minst sagt kan kalla att gänget på Nordic Nest är. Organisationen har lyckats gå från 178 miljoner till 1,8 miljarder på bara 5 år, den resan och erfarenheten är något som deras vd Bank Bergström berättar mer om i en halvtimmes webinar på torsdag 7 april kl. 12:00. Anmäl dig här!
Häng med på en videoserie där du får kunskaperna och erfarenheterna som kan inspirera dig att ta nästa steg. Andra gäster är också Rickard Lyko från familjeföretaget Lyko som du nu kan se när det bästa passar dig som webinar on demand. Susanne Holmström som är vd på NetOnNet gästar fredag den 22 april, då berättar hon om sammangåendet med Komplett-gruppen, framtida planer och faktorerna som varit avgörande i deras e-handels-resa.