De skriver i sitt pressmeddelande att de nu har öppet 24 timmar om dygnet och att kunderna kan handla när de vill. En av fördelarna med ehandel helt enkelt. I och med lanseringen av webbutiken har de även uttökat sin kundservice. Vi vet inte om detta är för att butiken skulle vara klurig att använda eller om den kommer leda till stor försäljning.
Butiken ska dock, med deras egna ord, vara användarvänlig och ha en design som gör det enkelt att hitta ibland deras 5000 leksaker. De har även en presentgenerator direkt på framsidan för att förenkla julklappssökandet.
En intressant sak med deras nätbutik är att kunder får två olika returalternativ. Antingen kan man returnera en vara med post eller via en av deras butiker. Du kan även byta varor, köpta på nätet, i deras butiker. Inte en helt ny idé ibland de webbutiker med fysiska butiker, men inte heller speciellt utspridd.
Ta dig en titt på deras nya sida här och se hur leksaksjätten tolkar ehandel.
Källa