Bambuser har rekryterat ännu en kund till Live Video Shopping. Den här gången är det Aim'n, som tillverkar och säljer träningskläder via sin e-handel, som ska testa den nya trenden.
Avtalet löper i sex månader och avser en begränsad version av Live Video Shopping för detaljhandel. Bolaget bedömer att intäkterna blir lägre i relation till tidigare ingångna avtal för en fullständig version, skriver Bambuser i ett pressmeddelande.
Bambuser har nu paketerat sin tjänst även för små- och medelstora företag något som resulterat i att Meds, Indiska, Odd Molly, Lace Laboratory, By Malina och Stylein också hoppat på live-shoppingtåget nyligen.
Majoriteten av avtalsvärdet förväntas härledas till den rörliga delen. Med anledning av det, kan Bambuser idag inte bedöma hur stor den fasta delen i avtalet utgör av det totala avtalsvärdet, skriver man om avtalet med Aim'n.
LÄS ÄVEN: Aim’n efter miljonregnet: ”Vi ska bli ett globalt varumärke”