Allt du behöver veta: It’s Hot. Så inleder den brittiska e-handlaren Boohoo, som konkurrerar med bland annat Asos, sitt samarbete med kändisen Paris Hilton.
Paris Hilton, som är känd för uttrycket That’s hot, ska stå bakom 70 olika plagg i en ny kollektion som bara ska gå att köpa hos Boohoo.com. Priserna ska ligga på under 100 dollar per plagg.
- Jag har alltid älskat att vara en trendsättare och att skapa min egen stil. Jag gick helt enkelt all-out med denna kollektion och den representerar verkligen mig, ska Paris Hilton ha sagt vid lanseringen, till Cosmopolitan.
Allt det fantastiska från 2000-talet
Sommarkampanjen väntas förstås ge en extra boost för Boohoo och företaget ska ha valt att samarbeta med Paris Hilton eftersom hon sägs symbolisera deras kunder.
- Kampanjen ska förkroppsliga allt det som var fantastiskt med trenderna från det tidiga 2000-talet och som Paris Hilton är mest känd för, säger Carol Kane, vd och medgrundare av Boohoo.
Paris Hiltons kollektion ska ha gått live i slutet av förra veckan och den kan ses på följande länk.