Systrarna Hannah Widell och Amanda Schulman har på sistone sällat sig till skaran av kända kvinnor som övergått till att bli framgångsrika e-handlare. Därmed har de följt i samma fotspår som exempelvis Isabella Löwengrip och Kenza Zouiten.
I maj 2016 berättade vi att systrarnas mediebolag, Perfect Day Media, köpt in sig i modesajten Used-A-porter.
LÄS ÄVEN: Mediebolag köper in sig i lyxmodesajten Used-A-porter
Domännamnet ändrat
Systrarna driver dessutom en egen e-handel, genom vilken de säljer det egna varumärket Daisy Grace. Hittills har e-handeln haft samma namn som varumärket, men det har nu ändrats. Den som går in på Daisy Grace omdirigeras istället till Hannahamanda.com, som alltså är det nya namnet på systrarnas e-handel.
- Det nya namnet ger oss en mer personlig avsändare samtidigt som det tydliggör skillnaden på plattformen och vårt eget produktvarumärke - det blir ett av många som säljs hos oss, säger Hanna Widell till Market.
Tanken är nu att fler märken ska börja säljas i e-handeln, men varumärkesnamnet Daisy Grace kommer dock att finnas kvar även i fortsättningen. Det kommer nämligen fortsätta att synas på företagets egna produkter inom skönhet och mode, som bland annat säljs på Åhléns.