Nätbutiken NetOnNet som prisats för sin reklam Direkt från Lagerhyllan kan vara på väg att skaka om sin annonsering lite. Dagens Media rapporterar nämligen att Backstreet Boys nu samarbetar med NetOnNet.
Pojkbandet Backstreet Boys skall enligt uppgift till Dagens Media ha spelat in en reklamfilm i helgen för NetOnNet. Detta inför en kommande kampanj för elektronikkedjan.
NetOnNets marknadschef Jonas Järrenfors, även han prisad, vill dock inte kommentera uppgifterna.
– Jag kan inte ge några kommentarer om vilka vi jobbar med. Vi är just nu mitt i ett arbete med nästa kampanj. Men vilka som är inbladade i den kan jag inte säga något om, meddelar Jonas Järrenfors till Dagens Media.
Om Backstreet Boys kommer att kränga elektronik åt NetOnNet återstår alltså att se. Kedjan har dock tidigare uppmärksammats för sina olika reklamfilmer.
Konceptet Direkt från Lagerhyllan har tagit hem utmärkelsen 100-wattaren och sägs ha cementerat bilden, hos konsumenterna, av att NetOnNet är billigast.
Källa: Dagens Media