Skönhetsvarumärket Caia Cosmetics har sedan starten 2018 ridit på medgrundaren Bianca Ingrossos kändisskap. Hon har frontat alla kampanjer, jobbat med produktutveckling och använt sina kanaler till att sprida ordet om varumärket. Men att sammanfläta ett varumärke med en person kan vara skört - något som Breakit frågade Bianca om.
Det är ju, på gott och ont, så med alla profiler som startar bolag nu. Man har ju sett fall där det inte varit så tacksamt att det har varit så. Men jag ser det verkligen inte som att det är skört. Allt jobb vi gör dagligen är för att Caia Cosmetics inte ska behöva vara baserat på mig. Jag är också väldigt mån om att folk ska se mig som en mänsklig varelse och inte som ett företag, säger Bianca.
Men det är så klart, skulle jag klanta mig så skulle det påverka alla tv-program jag är med i, Caia, mina sociala medier, även folk runt omkring mig. Jag har blivit så pass offentligt nu att jag kanske måste ta ännu mer ansvar.
Men Bianca understryker samtidigt att Caia Cosmetics varumärke inte är beroende av hennes image. Hon säger att antalet sålda produkter på Caia "ändå landar runt 40 000" dagar då hon inte nämner företaget i sina kanaler.
Jag vet att många av våra kunder kanske inte ens är ett fan av mig, kollar inte Wahlgrens värld eller mina vloggar. De följer inte mig slaviskt och köper inte när jag lägger upp, utan just för att produkterna i sig är så bra. Men sen fattar jag absolut att det går bättre när jag publicerar. Men vi märker verkligen att vi har en jättestor omsättning oavsett om jag, Lovisa Worge eller Vanessa Lindblad publicerar.
Men det som Bianca ser som en utmaning är att se organisationen växa, och att ta in personer med hög kompetens och erfarenhet som skulle vilja "göra saker på sitt sätt, gå ifrån vad bolaget är i dag och att börja tumma på kvaliteten".
Jag är livrädd för att vi ska bli jättemånga människor och att jag hamnar längre och längre bort. Jag vill gärna bara vara som vi är nu, men jag fattar också att man ska inte låt folk gå in i väggen, alla måste må bra.