ANNONS

Sellpy testar ny tjänst - förtur till nya släpp: "Utvecklar löpande"

Michael Arnor, vd för Sellpy
Influencer-släpp ingår ej.

Den svenska e-handlaren Sellpy, som vuxit snabbt inom second hand online och som H&M-gruppen står bakom, introducerar nu en ny affärsmodell. Under namnet ”Sellpy First” lanseras en prenumerationstjänst som ännu är i betaversion.

Med Sellpy First vill bolaget erbjuda sina kunder extra förmåner kopplade till både köp och försäljning på plattformen.

Bland förmånerna finns alltid gratis frakt vid köp, en gratis Sellpy-påse varje månad samt möjligheten att få hela vinsten på en av sina ”Circle-varor” i månaden. Dessutom får prenumeranter tillgång till nyinkomna varor 24 timmar innan de blir tillgängliga för övriga användare.

Detta förhandsåtkomst-grepp omfattar dock inte de plagg och produkter som säljs i influencers så kallade ”popup-shops”.

Sellpy First är just nu en beta-version och vi utvecklar tjänsten löpande, meddelar företaget.

ANNONS
Izabella Borowska
izabella@ehandel.se

Julerbjudande

40% rabatt

På årsmedlemskap