Ehandel har många gånger skrivit om Inet och deras satsningar. Det är en e-handlare som är mycket duktig på att interagera med sina kunder. Ett exempel är regelbundna livestreams där man har exklusiva erbjudanden men även andra aktiviteter som inte är i säljande syfte.
"26 000 tittare"
Enligt Prisjakt så hyllar kunderna e-handlaren för utomordentligt kundbemötande, kompetent personal, smidig köpupplevelse och konkurrenskraftiga erbjudanden.
Hur känns det?
Det är en kombination av lättnad och eufori, det vi mäter absolut mest hos oss på Inet är kundnöjdhet och medarbetarnöjdhet. Har vi engagerade medarbetare så kommer vi leverera en grym kundupplevelse, inte bara ibland utan varje dag, varje år. Att få denna typ av vinst är det absolut bästa kvittot på att vi lyckats vilket känns helt magiskt, säger Erik Wickman till Ehandel.
Vad är tricket för att vinna kundernas hjärta?
Att aldrig bli nöjd när det kommer till att hitta förbättringar inom bolaget och få alla delar av verksamheten att sträva mot samma mål, nöjda kunder! Sen får man inte glömma att lyssna på vad kunderna efterfrågar, inte bara vilka produkter utan även funktionalitet på hemsidan och så vidare. Sen har vi lyckats bygga ett otroligt starkt community där vi livestreamar varje vecka och har ibland så mycket som 26 000 tittare under våra ”Megaklick”.
Utöver Inet så utsåg även Prisjakt Årets medvetna butik som i år blev Refurbed.