ANNONS

Nya e-handeln ska inte uppfinna hjulet - "behöver bättre lösningar"

"Döm oss inte för hårt".

Influencern Tully Yayik har tagit steget från sociala medier till e-handel. Tillsammans med erfarna styrelseproffset Mia Batljan har hon lanserat företaget Our Solution, en e-handel som erbjuder förbättrade versioner av redan existerande produkter.

Den nystartade e-handeln har idag lanserat sina första produkter – rakkräm och rakblad.

Enligt Tully Yayik, som berättade om projektet i sin podd "Nej men ärligt", som hon driver med sin partner David Marchow, har produktutvecklingsarbetet pågått i ett år.

Döm oss inte för hårt, för vi är nybörjare. Jag har lärt mig så mycket under det här året. Det har varit så mycket grejer som har kommit fram längst vägen som man hade kunnat göra annorlunda. Men grund- och slutprodukten har blivit så bra, säger Tully i podden.

ANNONS
Izabella Borowska
izabella@ehandel.se