I fjol startade entreprenören Filippa Lagerstedt varumärket Bammies - 100 procent växtbaserade engångsblöjor. Nu välkomnar de influencern Penny Parnevik som delägare.
Penny och Filippa förenas i sitt starka engagemang för miljö och hållbarhet. Genom Bammies strävar de efter att skapa en mer hållbar blöjindustri och driva positiv förändring i branschen.
Det här känns som ett drömprojekt att bli delägare i, säger Penny Parnevik.
Och efter endast ett år på marknaden har varumärket redan tagit sig in hos flera återförsäljare så som Apoteket, Ica och Apotea. Men man driver även en egen e-handel.
Med Penny Parnevik ombord vill man nu "utmana blöjindustrin".
Mötesplatsen för den svenska e-handeln
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Om Ehandel
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Om Ehandel