Emma förklarar hur varumärken kan bredda användningen av influencer-skapat innehåll utanför sociala medier, genom att integrera det i kanaler som TV, nyhetsbrev och utomhusreklam. Hon delar också insikter om hur man kan övervinna interna utmaningar vid lanseringen av en 360-strategi och diskuterar hur denna utveckling förändrar influencer-rollens betydelse inom varumärkesmarknadsföring inför 2025.
Lyssna på avsnittet här.
Om podcasten:
Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.
Medverkande: Emma Lundsten, Head of Operations and Client Success på Cure Media och Frida Ekholm, Creative Lead på Cure Media.
Producent:Cure Media