Secondhandmarknaden växer snabbt, och nya aktörer tar allt större andelar pĂ¥ den svenska marknaden. Det är dock inte enbart plattformar som Sellpy, Vinted, Plick och Tradera som stärker sin position – även retailkedjor som traditionellt fokuserar pĂ¥ nyproducerade varor börjar nu erbjuda secondhandförsäljning.
SĂ¥ sent som i fjol lanserade den svenska kedjan MQ en egen satsning pĂ¥ secondhand. Nu berättar bolaget hur kunderna mottagit initiativet.
Mötesplatsen för den svenska e-handeln
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Om Ehandel
Nyheter
Tjänster & Samarbeten
Om Ehandel
FĂ¥ de senaste nyheterna inom e-handel – analyser, insikter och affärskritisk information. Allt pĂ¥ ett ställe!
Därefter 299 kr/mĂ¥n. Priset är exkl. moms.