Därför väljer Lagerhaus att samarbeta med Tone Sekelius och Beatrice Reiman.
Inredningskedjan Lagerhaus kommer under våren att samarbeta med artisten och influencern Tone Sekelius och hennes podd- och influencerkollega, Beatrice Reiman.
Samarbetet kommer att inledas med kampanjen "No more kaus med Lagerhaus" som ska inspirera till nystart och flirtar med städtrenden på sociala medier.
Vi är otroligt glada över att inleda ett samarbete med Tone och Bea under våren. De är båda värderingsstyrda och har starka personligheter som vågar vara sig själva. De är dessutom genuina, trovärdiga och generösa i mötet med sina följare, säger Lagerhaus Marknad- och Försäljningschef, Thérèse Elmquist.
Tone Sekelius gjorde sig först känd som Youtuber men har sedan dess även gjort succé som artist. Även Beatrice Reiman började sin influencerkarriär på Youtube och nu driver hon tillsammans med Tone Sekelius podcasten Mikrofonkåt.
Jag ser så mycket fram emot det här samarbetet med Lagerhaus. Inte nog med att vi tillsammans ska skapa så mycket roligt innehåll framöver utan jag tror också att vi kommer sprida pepp och glädje på vägen, säger Beatrice Reiman.