Rosa NK-klocka och egna kaffevagnar.
Klockan 10.00 idag slog Caia cosmetics upp portarna till sin första fysiska butik, en pop up-butik i NK-gallerian i Stockholm. Enligt Breakit, som var på plats, var kön över hundra meter lång och några av de mest hängivna Caia-entusiasterna köade i flera timmar innan öppning, några så länge som från klockan fem på morgonen. Den stora klockan över gallerian hade dagen till ära fått byta färg till rosa och bredvid den långa kön stod kaffevagnar med Caia-muggar för de som behövde hålla värmen i väntan på att få komma in.
Det här känns overkligt. Vad är det för dröm vi lever i idag. Jag kände mig nästan lite som kronprinsessan Victoria när jag gick ut där. Inte alls vad jag är van vid, så man blir nästan lite svenskt skygg, säger Bianca Ingrosso, medgrundare till Caia cosmetics till Breakit.
I ett pressmeddelande inför lanseringen berättade Caia cosmetics att pop up-butiken är det första steget, och en viktig milstolpe, för att ta Caia till fysiska butiker. På frågan om öppningen av butiken gett mersmak att starta fler är Bianca Ingrosso säker.
Det är det enda vi vill, självklart. Men i sin takt. Vi måste göra det bra. Det får ta sin tid.