Bianca Ingrosso har tidigare uttalat att hon sällan, eller aldrig, ingår korta samarbeten och att hon noga väljer ut företag som hon vill jobba med. De flesta av hennes avtal spinner därför över flera månader, och nya samarbetspartners signas minst ett år innan samarbetet ska starta.
Nu har Bianca tagit sig an ett nytt uppdrag och den här gången är det livsmedelskedjan Coop som signat influencern. Matkedjan rullar nämligen ut en rikstäckande kampanj för att lansera sin nya tjänst "Coop Scan & Pay" - en ny sorts självscanning och betalning via mobilen.
Kampanjen startar i dag och kommer att synas ett bra tag framöver, skriver Resumé, i allt från tv till digitala kanaler och sociala medier. Bianca, som har fått huvudrollen i reklamfilmen, har fått i uppdrag att spela sig själv när hon går runt i butiken och scannar olika produkter med sin mobil. Till en början verkar det som att hon tar selfies i butiken, men tittaren inser ganska snart att hon illustrerar det nya shoppingkonceptet.