En kvinna har i ett inlägg på Facebook beskrivit att hon brukar bli glad när hon får kuponger och andra "glada överraskningar" med sina leveranser från Zalando, men att hon inte blev riktigt lika glad när hon istället upptäckte att en väska hon beställt innehöll en korv.
- Det är särskilt irriterande för mig att jag vid köpet löste in en unik kupong på 15 euro. Ärligt talat skulle jag då hellre ha fått en oanvänd väska, skriver hon i sitt inlägg.
Det som har hänt är alltså att en tidigare kund beställt hem väskan, glömt korven i väskan och sedan skickat tillbaka den till Zalando som skickade ut den igen utan att kontrollera väskans innehåll.
Händelsen har engagerat många
Den lite komiska händelsen har väckt stort intresse på sociala medier. I skrivande stund har den gillats av nästan 13 500 personer på Facebook, och många har valt att kommentera händelsen.
- Att någon som precis fått en gratis korv är så otacksam, vad är det för fel på vår generation? undrar en skribent.
- Det verkar inte vara någon här som bryr sig om den arma själ som hade sett fram emot en god korvsmörgås och som sen insåg att korven var borta, tillägger en annan.
Zalando beklagar det inträffade och har i ett annat inlägg uppmanat kvinnan att kontakta företagets kundtjänst för att få en lösning på problemet.