Bubbleroom ger sig ut i den fysiska världen med en pop up-butik på Åhléns city i Stockholm. Den kommer att hållas öppen mellan den 13 och 26 maj och ger e-handlaren en möjlighet att visa upp sin nya sommarkollektion även utanför den digitala verkligheten.
När du kliver in hos oss ska du mötas av inspiration och plagg du vill bära under sommarens finaste dagar. Att få möjligheten att stärka vår fysiska närvaro och kunna möta kunden direkt är något vi verkligen ser fram emot, säger Ida Carlsson, marknadsföringschef på Bubbleroom, i en kommentar.
Pop up-butiken kommer att vara belägen på damavdelningen på plan 1, precis intill rulltrappan.
Vi är glada över att ha Bubbleroom som vår partner för denna pop up-yta. Det är ett spännande samarbete som vi är övertygade kommer att ge våra kunder en fantastisk shoppingupplevelse, säger Åsa Larsson, eventchef på Åhléns.
Bubbleroom är inte främmande för att utforska offline. Under 2013 hade man planer på att öppna 20 butiker på tre år, men så blev aldrig fallet.
LÄS ÄVEN: Bubbleroom planerar att öppna 20 butiker på tre år