Användning av AI: Trender, verktyg och framtiden
I veckans avsnitt gästas vi av digitala marknadsföringsexperten Sara Öhman, som delar med sig av sina insikter om att använda AI för varumärkeskommunikation genom digitala- och sociala medier. Vi kommer att diskutera de senaste utvecklingarna inom AI på olika kanaler, diskutera viktiga AI-verktyg för företag och individer 2024, och undersöka AI:s utvecklande roll på sociala plattformar som TikTok och Instagram. Sara kommer även att belysa mindre utforskade men betydande AI-applikationer som är värda att prova.
Vi pratar även om:
- Framsteg inom AI i att förbättra text, bilder, videor och ljud
- Mest användbara AI-verktygen 2024
- Framtida potential och mindre kända applikationer inom digital marknadsföring
Om podcasten:
Influencer Marketing Talks är en av Sveriges ledande marknadsföringspoddar och den ledande podden i Europa om influencer marketing. Podden drivs av Cure Media som utsågs till "Influencer Marketing Agency of the Year" 2022. Varje onsdag släpper vi ett nytt avsnitt på ca 15 minuter med ämnesexperter och framstående personer från ledande retail- och ehandelsbolag såsom Zalando, Kappahl, Ellos, Loréal och Adidas.
Medverkande: Sara Ă–hman och Frida Ekholm, Creative Lead pĂĄ Cure Media.
Producent: Cure Media