ANNONS

Här är e-handlarens nya giv: "Stärka relationen"

"Skapar engagemang och inspiration".

ANNONS

Kundklubben är tydligen inte död än. Och nu lanserar Apohem – Club Apohem.

För oss är klubben ett sätt att stärka relationen till våra kunder och ta tillvara på all den kunskap, erfarenhet och energi som vi och våra kunder har. Genom att låta ett community vara hjärtat i vår klubb skapar vi engagemang och inspiration tillsammans, kommenterar Gustav Hasselgren, vd på Apohem.

Medlemmarna kan samla poäng genom att skriva recensioner, utföra uppdrag och engagera sig i Apohem Community.

Det ska vara en samlingsplats där kunden både själv kan dela och ta del av tips och råd från andra kunder samt Apohems hudterapeuter och farmaceuter. Det innehåller även kampanj- och medlemserbjudanden. Och insamlade poäng kan omvandlas till bonuscheckar.

Apohems omsättning låg i fjol på närmare 424 miljoner kronor, mot 244 miljoner kronor 2021. Samtidigt gjorde e-handlaren en förlust på -110 miljoner, jämfört med -79 miljoner året innan.

David Gustavsson
david@ehandel.se