Sponsrat Innehåll

Nu lanserar vi kvantumrabatter till NXT!

Den 17 oktober slår vi äntligen upp dörrarna igen på Oslo Spektrum efter förra årets megasuccé!

Det ska bli fantastiskt roligt att köra NXT Nordic igen! Efterfrågan har varit större än någonsin och vi har jobbat hårt för att sätta ihop en så bra agenda som möjligt för att erbjuda våra deltagare mer kunskap och inspiration än någonsin tidigare på NXT Nordic, säger Niclas Albäck, COO på Ehandel. 

Kan du berätta lite om årets program? 

I år kommer vi att fokusera på framtidens kundresa, vilket är viktigare än någonsin just nu eftersom e-handelsbranschen har det lite tufft just nu på olika håll på grund av omvärlden. Därmed behöver alla som säljer digitalt och fysiskt ta ett steg tillbaka för att se över sin kundresa från start till slut. Vi har många spännande områden inom detta att belysa på årets event, med b.la trendspaning med Kjersti H.Hobøl ifrån Nille, hur storytelling kan vara så viktigt med Jason Bevan ifrån Warner Brothers och sen även hur AI kommer påverka kundresan där Google kommer berätta massa nya spännande saker. Detta och mycket mycket mer som ni kan läsa om i agendan. 

Vi fokuserar på framtidens handel och vill presentera det allra senaste inom branschen, så med det sagt är det platsen att vara på om du sysslar med digital handel på något vis i Norden. 

I agendan har ni olika scener för programmet. Vart har Pitch scenen tagit vägen? 

Själva scenen är borta, men formatet växer i år och kommer istället vara på Ehandel Stage mitt på mässgolvet. Där kommer precis som förra året, investerare observera pitcher ifrån flertalet start-ups som gör allt för att pitcha sin idé eller business på allra bästa sätt. Är du en start-up/scale-up och vill pitcha så hör du av dig till event@netthandel.no med info om ditt företag för att ansöka om att få pitcha på NXT Nordic. 

Idag lanserar NXT även kvantumbiljetter om ni är flera på företaget som vill gå till en rabatterad peng. 

Läs mer på vår hemsida om NXT Nordic och boka era biljetter!