NetOnNet fortsätter alltså nu sitt lager-tema som följt med i deras reklamfilmer sedan en lång tid tillbaka. Företaget vill pränta in hos konsumenterna att deras koncept Direkt ifrån Lagerhyllan är det bästa sättet att handla sin hemelektronik. Nu har de dock kryddat det hela med pojkband och en musikvideo.
– ”Lager than life” är vårt sätt att åter påminna om vår affärsmodell och tacka alla som handlar i våra Lagershopar och på nätet. Vi hoppas och tror att våra kunder gillar vår nya kampanj lika mycket som vi gör och att den bidrar till att fler kommer att upptäcka oss, säger Jonas Järrenfors, marknadsdirektör på NetOnNet.
Lager than life är förstås baserad på Backstreet Boys, Max Martins och Kristian Lundins världshit ”Larger than life” ifrån 1999. NetOnNet säger sig vara nöjda med samarbetet med Backstreet Boys och hoppas förmodligen på en rejäl viral succé i skrivande stund.
Vi måste faktiskt hjälpa till lite och ni kan själva kolla in vad NetOnNet kokat ihop med det klassiska pojkbandet nedanför:
Källa: Press