Eftersom att e-handelslandskapet förändras i snabb takt är det lätt att tappa greppet om potentiellt viktiga trender, nya produkter och marknadsskiften. Channables IMPACT Cube levererar därför en kortfattad översikt över de viktigaste förändringarna med presentationer och paneldiskussioner frÃ¥n experter inom PPC och feed management. Som deltagare kan man förvänta sig att lära sig tips om bäst praxis samt inblick i hur man kan förbättra sitt företags IMPACT.Â
Värden Channable är en pionjär inom det komplexa e-handelslandskapet. Med funktioner för feed-hantering och PPC-marknadsföring erbjuder företaget en lösning som kan användas av alla marknadsförare och e-handlare, oavsett teknisk kunskapsnivÃ¥. Över 5 000 företag globalt använder redan Channable för att driva sin digitala marknadsföring framÃ¥t.Â
Förutom specialister frÃ¥n Channable, kommer flera gästtalare sÃ¥som Adolfo Fernandez, Head of Commerce Strategy pÃ¥ Google, Job Hilbers, Head of Paid Search pÃ¥ Artefact och Alexandra LundegÃ¥rd, Senior Consultant pÃ¥ NoA Connect, att presentera under det första IMPACT Cube.Â
Eventet modereras av Jim Stolze, välkänd frÃ¥n olika TEDx Talks, tillsammans med co-moderatorn Sarah Stenquist, försäljningschef för norra Europa pÃ¥ Channable. Â
E-handelslandskapet är komplext och förändras ständigt. Det är svårt för e-handlare, varumärken och marknadsföringsbyråer att navigera genom all utveckling. Fler funktioner och nya marknadsplatser dyker upp nästan dagligen, men vad händer om fler val leder till mindre effekt? Det är därför vi på Channable tillhandahåller the IMPACT Cube, säger Sarah Stenquist.
Läs mer om the IMPACT Cube och registrera dig gratis.Â