Sponsrat Innehåll

Nytt partnerprogram ger handlare nya tekniska valmöjligheter

Artemis Diabaté, Key Account Manager CDON i samspråk med Matilda Svensson, Partner Manager CDON
CDON, Nordens ledande marknadsplats, har lanserat ett nytt partnerprogram som är utformat för att driva nya affärsmöjligheter för både handlare och techpartners.

Partnerprogrammet avser skapa optimala tekniska förutsättningar för handlare att välja vilken teknisk lösning som passar dem bäst vid anslutning till CDON:s marknadsplats.

- Partnerprogrammet är ett naturligt steg i vår transformation som techbolag med fokus på att vara en renodlad marknadsplats. Vi fortsätter att bygga ett tekniskt ekosystem runt oss för att skapa rätt förutsättningar för våra handlare. Via partnerprogrammet erbjuder vi en bred teknisk valmöjlighet för nordiska och europeiska handlare. Våra techpartners har de tekniska lösningarna som underlättar för alla typer av handlare att ansluta sig till CDON Marketplace, säger Matilda Svensson, Partner Manager hos CDON.

Partnerprogrammet ämnar effektivisera handlarnas anslutningsprocess till CDON Marketplace, och är i linje med företagets satsning på skalbarhet. Programmets incitament till techpartners inkluderar sälj- och marknadsstöd, prioriterad tech support, statistik om den nordiska marknaden samt branschspecifik expertis.

- Vi ämnar skala upp businessen på ett realistiskt och lönsamt sätt. Vi är dedikerade att förse våra nordiska och europeiska partners med ett program som resulterar i de mest konkurrenskraftiga tjänsterna och tech-lösningarna i Norden. Jag kan med säkerhet säga att vi erbjuder även de bästa resurserna inom e-handel i Norden, säger David Olhed, CCO hos CDON. 

För att veta mer om CDON:s partnerprogram, klicka här!

Julerbjudande

40% rabatt

På årsmedlemskap