Dustin kunde i förra veckan meddela att VD:n Georgi Ganev lämnar företaget för att istället få samma tjänst hos Kinnevik. Den här veckan är det istället Dustin som får tillskott av en ny toppmedarbetare.
Företaget meddelar nämligen att Cecilia Ridal har rekryterats som ny kunderservicechef för Norden.
- Med sin långa erfarenhet inom ledarskap och processförbättringar kommer Cecilias bakgrund mycket väl till pass i vår organisation där vi hela tiden arbetar för att skapa en bra kundupplevelse från order till leverans, säger Jenny Ring, VP Operations på Dustin, i ett pressmeddelande.
Jenny Ring har för övrigt tidigare varit med och byggt upp Dustins kundtjänst, innan hon fick sin nuvarande tjänst.
Ska "sätta standard för effektiv IT"
På sitt nya jobb ska Cecilia Ridal ansvara för kundservicen till både privat- och företagskunder i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Hon kommer närmast från en tjänst som kundserviceansvarig på Linde Healthcare.
- Jag brinner för ledarskap och starka team. Med glada medarbetare kommer nöjdare kunder och jag ser fram emot att vara med och bidra till Dustins resa och vision om att vara kundernas förstahandsval och sätta standarden för effektiv IT, säger Cecilia Ridal.